cessavit آموزش مدرسه آموزشی استانی

cessavit: آموزش مدرسه آموزشی استانی روش های سنتی درتدریس نیازجامعه همخوانی ندارد

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار حوادث رازهای منزل مخوف در فلاورجان

ماجرای ٢٣ روز شکنجه سه خواهر و برادر ربوده شده است در اسارتگاه یک خلافکار سابقه‌دار چیست؟ 

رازهای منزل مخوف در فلاورجان

عبارات مهم : اسلحه

ماجرای ٢٣ روز شکنجه سه خواهر و برادر ربوده شده است در اسارتگاه یک خلافکار سابقه دار چیست؟

به گزارش شهروند؛ «چند هفته ای از فوت تلخ ملیکای چهارساله می گذرد؛ دختر خردسالی که به علت شدت ضرب و جرح و کودک آزاری در فلاورجان جان داد. این دختر ٢٣ روز در منزل یک مرد سابقه دار شکنجه شد و در نهایت در همان منزل و قبل از رسیدن اورژانس نفس هایش به شماره افتاد و جان باخت. حالا ولی جزییات بیشتری از این اتفاق هولناک فاش شده. از روزهای تلخی که ملیکا همراه خواهر و برادرش در اسارتگاه مخوف جواد در فلاورجان گذراندند.

جوان سابقه داری که پیش از این به جرم کودک آزاری، خرید و فروش مواد مخدر و حمل اسلحه چند بار به زندان افتاده بود. ولی او این بار هر کاری که می توانست انجام داد؛ از سیخ سرخ و وافور داغی که روی شکم ملیکا می غلتاند تا تجاوزهای گاه و بی گاه او به مریم ١٨ ساله. جواد متهم ٣٥ ساله این پرونده حتی به برادر ١٤ساله این دختر هم رحم نکرد. کبودی و شکستگی های گونه و دنده های محمد هنوز هم بعد از چند هفته خوب نشده است.

رازهای منزل مخوف در فلاورجان

در واقع جواد با ربودن هر سه فرزند یک خانواده روزهای تلخ و سیاهی را جهت آنها رقم زد و در نهایت باعث شد ملیکا در برابر دیدگان وحشت زده و هراسان مریم و محمد جان دهد. اینها بخشی از رازهای هولناک منزل جواد هست. این جزییات را مریم و محمد بعد از رهایی از چنگال او فاش کردند. آنها همه لحظات سخت و دلهره آور آن منزل را جهت پدر و مادر بازگو کردند؛ جهت والدینی که کار زیادی از دستشان برنمی آید.

حسین پدر ملیکا خودش سال هاست که درگیر اعتیاد است و همین اعتیاد او هم چندان با این اتفاق هولناک بی ارتباط نیست و مادرشان هم آن طور که خودش می گوید بیماری مزمنی دارد که توان هر کاری را از او گرفته هست. ولی علی اکبر هادی، عضو کانون وکلای استان اصفهان به عنوان وکیل این خانواده پیگیری این پرونده را به صورت رایگان بر عهده گرفته تا خون ملیکا و آن چه بر مریم و محمد گذشته پایمال نشود.

ماجرای ٢٣ روز شکنجه سه خواهر و برادر ربوده شده است در اسارتگاه یک خلافکار سابقه‌دار چیست؟ 

آن چه در ادامه می خوانید گفت وگوی «شهروند» با این وکیل دادگستری است:

پرونده ملیکا به کجا رسید؟

پرونده در حال بررسی هست. متهم که بازداشت است و تحقیقات هم ادامه دارد. ولی در همین مدت هم خیلی از پرسشها مطرح شده. دیگر در این پرونده فقط فوت ملیکا به علت کودک آزاری مطرح نیست. این دختر همراه با برادر و خواهرش ٢٣ روز در منزل متهم تحت انواع و اقسام شکنجه و اذیت و آزار قرار داشتند. در واقع متهم پرونده این فرزند ها را به زور به منزل خودش برده و با ترساندن اسلحه کارها مجرمانه اش را انجام می داد.

رازهای منزل مخوف در فلاورجان

یعنی او فرزند ها را ربوده بود؟

بله. ١٣ شهریور جواد به سراغ این کودکان می رود. پدر آنها در منزل نبوده و مادر هم هنگامی که متوجه حضور این مرد می شود، در منزل را باز نمی کند. ولی او از طریق پنجره وارد منزل می شود و به ترساندن اسلحه هر سه فرزند این خانواده را با خود می برد.

چطور والدین آنها عنوان را به پلیس اطلاع نمی دهند؟

ماجرای ٢٣ روز شکنجه سه خواهر و برادر ربوده شده است در اسارتگاه یک خلافکار سابقه‌دار چیست؟ 

جواد یکی از اشرار و افراد بدنام منطقه هست. او پدر و مادر فرزند ها را با اسلحه ترساندن می کرده که در صورت اطلاع دادن ماجرا به پلیس هر سه آنها را می کشد. ضمن این که پدر خانواده اعتیاد دارد و سر همین عنوان خرده حسابی هم با متهم داشته. متهم هم در بازجویی ها به این عنوان یعنی طلب مالی از پدر این فرزند ها اعتراف کرده است.

او به خاطر طلبش فرزند ها را ربوده و شکنجه کرده است؟

ظاهرا همین طور هست. پدر خانواده از متهم، مواد می گرفته و پولش را نداده بوده، البته متهم ربودن این فرزند ها را منکر شده است و گفته فقط آنها را چند ساعت به منزل اش برده که همان موقع ملیکا حالش بد شده است هست. ولی واقعیت این است که این فرزند ها ٢٣ روز در منزل جواد شکنجه شده است اند، علت فوت ملیکا هم ضرب و شتم شدید و ضربات مهلک جواد به این دختر چهار ساله بوده است.

رازهای منزل مخوف در فلاورجان

این فرزند ها چطور شکنجه شدند؟

واقعا باور کردنی نیست. ماجرای هولناک و تلخی هست. آثار سوختگی و کبودی همه جای بدن ملیکای چهارساله مشهود بود. محمد برادر ملیکا هم بارها مورد ضرب و شتم او قرار گرفته هست. به مریم، خواهر ملیکا هم چندین بار تجاوز کرده. متهم سیخ داغی که با آن شیره مصرف می کرده را روی بدن این دختر چهار ساله می گذاشته، وافور داغ را روی شکمش قرار می داده و او را بارها مجبور کرده تا روی قیر داغ راه برود و او را مدام کتک می زده. محمد را چند بار تا سرحد فوت زیر مشت و لگد گرفته. در این مدت ٢٣ روز چند بار به مریم تجاوز کرده. پزشکی قانونی تجاوز به خواهر ملیکا را تایید کرده. شکستگی و کبودی روی صورت و بدن محمد با گذشت چند هفته هنوز اصلاح پیدا نکرده است.

علت فوت ملیکا مشخص شده؟

هنوز پزشکی قانونی به طور رسمی اعلام نکرده هست. بر اساس قانون این شرکت ٤٠ روز وقت دارد ولی همه شواهد نشان می دهد که این کودک مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته هست. آن طور که مریم و محمد می گویند آن روز یعنی پنجم مهرماه جواد دوباره شروع به کتک زدن این کودک می کند و چندبار با لگد به پهلو و شکم ملیکا ضربه می زند. بعد از چند دقیقه جواد متوجه می شود که این کودک نفس نمی کشد. از خواهر ملیکا کمک می خواهد، مریم در همان حال چند بار به ملیکا نفس مصنوعی می دهد. بعد هم به اورژانس اطلاع می دهند، هنگامی که نیروهای اورژانس به آنجا رسیدند، ملیکا دیگر تمام کرده بود. در گزارش اورژانس هم آمده که این کودک هیچ علایم حیاتی نداشته، با این وجود او را به بیمارستان انتقال یافته می کنند ولی تلاش پزشکان هم هیچ نتیجه ای نداشت.

متهم چگونه دستگیر شد؟

وقتی ملیکا به وسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافته می شود، جواد در آمبولانس حضور داشته ولی بعد از آن کسی از او خبر نداشت. جواد فرار کرده و متواری بود تا این که بعد از ٥ روز دستگیر شد. مریم و محمد نیز به همین واسطه از اسارتگاه آزاد شدند. زیاد دانسته های ما از شکنجه های این مرد هم بر اساس گفته آنهاست، البته شواهد و مدارک موجود هم گفته های آنها را تایید می کند. یکی از همسایه های جواد در اظهاراتش به ماموران گفته که چند روز صدای گریه یک دختربچه و داد و بیداد جواد از منزل اش به گوش می رسیده است.

چطور همسایه های جواد عنوان را به پلیس اطلاع ندادند؟

محل زندگی جواد شرایط خاصی دارد. منزل او در کوچه ای است که همه اقوام نزدیک او همانجا زندگی می کنند. همین مسأله باعث شده است بود در این مدت پلیس از ماجرا بی اطلاع باشد. پدر ملیکا در این مدت چند بار سراغ جواد می رود ولی هر بار با ترساندن برادران و اقوام متهم مجبور به ترک آنجا می شود.

متهم سابقه دار است؟

بله. او چندین بار دستگیر شده است و سوابق کیفری زیادی دارد. کودک آزاری، خرید و فروش مواد مخدر، حمل اسلحه و موارد متعدد دیگری در پرونده اش ثبت شده، همچنین در منطقه سوءشهرت دارد و با ٣٥ سال سن فرد بسیار بدنام و خلافکاری است.

به جرمش اعتراف کرده؟

همان طور که گفتم او یک خلافکار حرفه ای است و به هر طریقی تلاش دارد ماجرا را کتمان کند. او همه کارها مجرمانه اش را انکار کرده، حتی مدعی شده است که ملیکا همراه با خواهر و برادرش فقط چند ساعت در منزل او بوده اند، البته همه شواهد علیه او هست. در واقع او هم کودک ربایی کرده، هم با اسلحه گرم بارها اقدام به ترساندن کرده هست، کودک آزاری منجر به فوت هم دارد. ضمن این که چندبار به مریم هم تجاوز کرده، به همین علت پرونده بسیار سنگینی دارد.

واژه های کلیدی: اسلحه | شکنجه | فرزند | پرونده | اورژانس | کودک آزاری | کودک آزاری | خواهر و برادر | تجاوز به خواهر | نیروهای اورژانس

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه