cessavit آموزش مدرسه آموزشی استانی

cessavit: آموزش مدرسه آموزشی استانی روش های سنتی درتدریس نیازجامعه همخوانی ندارد

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار حوادث شرح شکنجه مرگبار ملیکا

متهم پرونده قتل دختر پنج ساله فلاورجانی دیروز در حالی پای میز محاکمه قرار داده شد که اتهامش را انکار کرد. به گفته وکیل اولیای‌دم، متهم به قتل که با اتهامات سنگی

شرح شکنجه مرگبار ملیکا

شرح شکنجه مرگبار ملیکا

عبارات مهم : شکنجه

متهم پرونده قتل دختر پنج ساله فلاورجانی دیروز در حالی پای میز محاکمه قرار داده شد که اتهامش را انکار کرد. به گفته وکیل اولیای دم، متهم به قتل که با اتهامات سنگینی رو به روست، پیش از این به تمام اتهاماتش اقرار و صحنه قتل را بازسازی کرده بود. مدیر کل دادگستری استان اصفهان هم بعد از این جلسه دادگاه، از صدور حکم پرونده در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش جام جم، پیگیری به این پرونده از آغازین روزهای پاییز امسال و به دنبال فوت مشکوک دختر فرزند ای در بیمارستانی در فلاورجان در دستور کار تیم قضایی این شهر قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد، دختر پنج ساله ملیکا نام داشته که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافته شده است بود.

پزشکان با معاینه دختر فرزند اعلام کردند، او قربانی کودک آزاری شده است و بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

شرح شکنجه مرگبار ملیکا

خواهر 18 ساله و برادر ملیکا که در بیمارستان حضور داشتند، در تحقیقات گفتند؛ مردی به نام محمدجواد که با پدرمان اختلاف داشت عامل این کودک آزاری مرگبار است.

خواهر ملیکا گفت: محمدجواد ابتدا برادرم را به بهانه پیدا کردن کار به منزل اش برد و در آنجا زندانی کرد. بعد از چند روز به منزل ما آمد و با ترساندن اسلحه من و ملیکا را با خود به منزل اش برد. او مرا مجبور به مصرف موادمخدر کرد و چند بار مورد آزار و اذیت قرار داد. حال ملیکا بر اثر شکنجه ها بد شد. او را به بیمارستان آوردیم که اینجا فوت کرد.

متهم پرونده قتل دختر پنج ساله فلاورجانی دیروز در حالی پای میز محاکمه قرار داده شد که اتهامش را انکار کرد. به گفته وکیل اولیای‌دم، متهم به قتل که با اتهامات سنگی

با شناسایی هویت عامل این جنایت هولناک، تحقیقات جهت دستگیری محمدجواد شروع شد و ماموران خیلی سریع او را دستگیر کردند. محمدجواد ابتدا منکر قتل و آزار و اذیت شد، ولی در ادامه لب به اعتراف گشود و به شکنجه ملیکا و زندانی کردن خواهر و برادرش و آزار دختر بزرگ خانواده اعتراف کرد. متهم مدعی شد به خاطر طلبی که سر موادمخدر از پدر ملیکا داشته، فرزندان او را گروگان گرفته تا بتواند به پولش برسد.

رسیدگی سریع به پرونده

با توجه به حساسیت ماجرا، پرونده به صورت خاص پیگیری شد و بازپرس با تکمیل تحقیقات جهت محمدجواد کیفرخواست صادر کرد. پرونده به شعبه اول دادگاه کیفری استان اصفهان ارسال شد . ابتدا چند جلسه تحقیق غیرعلنی در رابطه با ادعای آزار و اذیت خواهر ملیکا برگزار شد و صبح دیروز محمدجواد به ریاست قاضی نجف پور و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه قرار گرفت.

شرح شکنجه مرگبار ملیکا

فعالان عرصه حقوق کودکان و و بعضی اهالی در جریان پیگیری به این پرونده، برابر دادگستری اصفهان تجمع کردند. روز شنبه خبرهایی از سوی فعالان حقوق کودک مبنی بر رضایت والدین ملیکا در شبکه های اجتماعی

دست به دست شد که به نظر می رسید علت تجمع این افراد در اعتراض به این عنوان بود.

دیروز در ابتدای جلسه، نماینده دادستان اصفهان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده با توجه به تحقیقات صورت گرفته در دادسرا، گزارش پزشکی قانونی، تحقیق از شهود، اقرار متهم و شکایت اولیای دم، محمدجواد متهم به قتل عمد ملیکا، کودک آزاری، حبس غیر قانونی ملیکا و خواهر و برادر وی، آدم ربایی و ضرب و جرح عمدی است که تقاضای صدور حکم قانونی جهت او را دارم.

متهم پرونده قتل دختر پنج ساله فلاورجانی دیروز در حالی پای میز محاکمه قرار داده شد که اتهامش را انکار کرد. به گفته وکیل اولیای‌دم، متهم به قتل که با اتهامات سنگی

در ادامه اولیای دم و وکیل آنها به طرح شکایت پرداختند و با استناد به اعترافات متهم در مراحل بازپرسی، جهت محمدجواد مجازات قصاص درخواست کردند.

رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به متهم از او خواست به دفاع از خود بپردازد که او بعد از قرار گرفتن در جایگاه، منکر اتهاماتش شد و گفت: من این اتهامات را قبول ندارم و اعترافات قبلی ام درست نیست.

شرح شکنجه مرگبار ملیکا

در ادامه مدیر دادگاه ،اظهارات زن برادر متهم را قرائت کرد که محمدجواد در این باره گفت: این زن را نمی شناسم.

در آخر وکیل محمدجواد به دفاع از موکلش پرداخت و قضات با آخرین دفاع متهم، ختم پیگیری را اعلام کردند.

صدور رای در مهلت قانونی

احمد خسروی وفا، مدیر کل دادگستری استان اصفهان دیروز بعد از پیگیری به این پرونده گفت: صبح یکشنبه جلسه پیگیری به اتهامات متهم قتل ملیکای پنج ساله اهل و ساکن فلاورجان اصفهان با حضور اولیای دم و وکلای طرفین پرونده در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تشکیل شد.

وی افزود: متهم این پرونده با اتهامات قتل عمد طفل، کودک آزاری، حبس غیر قانونی مقتوله و خواهر و برادر وی، آدم ربایی و ضرب و جرح عمدی محاکمه شد و بعد از ختم پیگیری قضات در مهلت مقرر قانونی اتخاذ تصمیم و مبادرت به صدور رأی خواهند کرد.

خسروی وفا یادآور شد: رأی صادره که اعلام خواهد شد قابل تجدیدنظر خواهی در دیوانعالی کشور است.

درخواست قصاص جهت قاتل

علی اکبر هادی، وکیل اولیای دم بعد از جلسه محاکمه راجع به روند پیگیری به این پرونده به جام جم گفت: روز یکشنبه جلسه پیگیری به پرونده در شعبه اول دادگاه کیفری برگزار شد که من و موکلانم شکایت را مطرح کردیم.

در این جلسه اولیای دم درخواست قصاص قاتل را مطرح کردند. یکشنبه متهم در حالی اتهامات را انکار کرد که در تمام مراحل بازپرسی به قتل اعتراف و صحنه جنایت را بازسازی کرده بود. حتی در جریان بازسازی صحنه، به محل مخفی کردن وسایل کودک آزاری اشاره کرد که این وسایل کشف شد.

وی افزود: در پرونده شهودی حضور دارند که به ربودن ملیکا و خواهرش به وسیله متهم و شکنجه آنها شهادت داده اند. حتی همسایه ها صدای ناله های دختربچه را شنیده بودند.

در جلسه دادگاه قضات به تماس با اورژانس و انتقال ملیکا از برابر منزل متهم به بیمارستان اشاره کردند که متهم ادعا کرد، روز اتفاق نمی دانم چه کسی ملیکا را شکنجه کرده بود و به برابر منزل ام آورده بود. من هم با اورژانس تماس گرفتم.

این وکیل دادگستری ادامه داد: با توجه به حساسیت ایجاد شده است در منطقه، به این پرونده در دستگاه قضایی با دقت و سرعت پیگیری شد و متهم بعد از چند جلسه تحقیق یکشنبه -20 آبان- محاکمه شد .

هادی درخصوص علت این کودک آزاری گفت: محمدجواد، ابتدا پسر خانواده را به بهانه پیدا کردن کار به منزل اش می برد و در آنجا حبس می کند. او 13 شهریور به برابر منزل اولیای دم می آید که پدر ملیکا منزل نبوده و مادر او در را باز نمی کند.

متهم از محلی شبیه پنجره وارد می شود و با ترساندن و داد و فریاد و به بهانه دیدن پسر خانواده، ملیکا و خواهر 18 ساله اش را به منزل می برد و جهت رهایی فرزندان موکلم درخواست پول کرده بود.پدر و مادر ملیکا چند بار به منزل متهم مراجعه می کنند ولی او اجازه بازگشت فرزند ها را به منزل نمی دهد. دفعه آخر پدر ملیکا ترساندن می کند از محمدجواد شکایت کرده و همراه مامور به آنجا می آید. بعد از این شکایت متهم، سه فرزند موکلم را به منزل برادرش می برد و دو بار دختر بزرگ را به منزل خودش می برد و مجبور به کشیدن موادمخدر می کند. او همچنین در این مدت ملیکا را مورد ضرب و جرح قرار می دهد. بدن دختربچه را خیس کرده و با شلنگ او را کتک زده بود. ضرباتی که به سر دختربچه وارد شده است بود، باعث فوت شد. او در این مدت چند بار ملیکا را شکنجه کرده بود.

وکیل اولیای دم در ادامه به آزار دختر بزرگ خانواده اشاره کرد و گفت: خواهر ملیکا شکایتی را در این باره مطرح کرده و به پزشکی قانونی معرفی شد که پیگیری به این بخش غیرعلنی و به وسیله دادگاه انجام شد. پرونده در مرحله صدور حکم واقع شده است است و قضات حکم محمدجواد را بزودی صادر می کنند.

واژه های کلیدی: شکنجه | پرونده | دادگاه | قانونی | حکم پرونده | پرونده قتل | خواهر و برادر | اخبار حوادث

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه